Tapestry
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 4729
Δημιούργησε τον ποιο λαμπρό πολιτισμό!
Το 2019, η Stonemaier Games ξεκίνησαν την πώληση του παιχνιδιού TAPESTRY από το οποίο πουλήθηκαν 25.000 αντίτυπα την ίδια χρονιά.
Στο Tapestry, 1-5 παίκτες ανταγωνίζονται για την κατασκευή του πιο επιτυχημένου πολιτισμού. Το ταμπλό του παίκτη αποτελείται από τρία μέρη, δύο από τα οποία είναι διαφορετικά.
- Φατριές: Υπάρχουν 16 φατρίες, κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει ή να τραβήξει μία τυχαία. Οι φατρίες διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους και έτσι ευνοούν διαφορετικές προσεγγίσεις και τακτικές.
• Κύρια περιοχή: Εδώ τοποθετούνται τα κτίρια, διαχειρίζονται οι πόροι (εργαζόμενοι, τρόφιμα, χρήματα και πολιτισμός) και τοποθετούνται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού οι κάρτες. Αυτός ο πίνακας είναι ο ίδιος για όλους τους παίκτες.
• Η πρωτεύουσα: Τρίτον, ο χώρος όπου θα κατασκευαστεί η Πρωτεύουσα. Τα κτίρια μπορούν να κατασκευαστούν αργότερα.
Το κύριο παιχνίδι λαμβάνει χώρα στο κεντρικό μεγάλο ταμπλό. Στην εξωτερική άκρη του σημειώνουμε τους πόντους νίκης σε τέσσερις στήλες της τεχνολογικής προόδου των πολιτισμών. Στη εσωτερική περιοχή του κεντρικού ταμπλό βρίσκετε ο κόσμος που θα μπορεί συνέχεια να εξερευνηθεί. Στην αρχή, είναι ορατά μόνο τα πεδία έναρξης και τα γειτονικά με αυτά. Με τοποθέτηση διάφορων πλακιδίων θα δημιουργείτε ένας τυχαίος κόσμος σε κάθε παρτίδα.
Το Tapestry έχει έναν πολύ εύκολο τρόπο εξέλιξης. Το παιχνίδι ελέγχεται μέσω των τεσσάρων στηλών πολιτισμού. Ο ενεργός παίκτης επιλέγει μία στήλη, πληρώνει για τους απαιτούμενους πόρους και μετακινεί το δείκτη του ένα σημείο προς τα εμπρός. Στη συνέχεια, λαμβάνεται το υλικό που είναι τυπωμένο στο ταμπλό από το απόθεμα προμηθειών. Ορισμένα πεδία εξακολουθούν να περιέχουν ένα προαιρετικό μπόνους, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί πληρώνοντας το ανάλογο κόστος προμηθειών.
Κάθε στήλη χωρίζεται σε τέσσερις περιοχές, οι οποίες περιλαμβάνουν τρία στάδια. Κάθε φορά που θα περάσουμε ένα μπλοκ τριών σταδίων, αυξάνεται ο αριθμός των πόρων που απαιτούνται για περαιτέρω βήματα. Επιπλέον, όποιος το κάνει αυτό πρώτος, λαμβάνει ένα μεγάλο κτίριο από το απόθεμα και μπορεί να το ενσωματώσει στην πρωτεύουσα.
Υπάρχουν οι ακόλουθες στήλες στο παιχνίδι:
Εξερεύνηση
Εδώ εξερευνείτε ο κόσμος στο κεντρικό ταμπλό. Οι διαθέσιμες ενέργειες, σάς επιτρέπουν να λάβετε κρυμμένα πλακάκια τοπίου, να τοποθετείτε τα πλακίδια και να δημιουργείτε καφέ κτίρια, τα οποία στη συνέχεια παράγουν τα τρόφιμα για τη φάση του εισοδήματος. Στο τέλος της στήλης μπορεί να εξερευνηθεί το διάστημα.
Επιστήμη
Αυτή η στήλη φέρνει ένα πράσινο ζάρι στο παιχνίδι, κάθε έδρα του φέρει ένα σύμβολο μίας στήλης πολιτισμού. Μετά την ζαριά μπορείτε να κάνετε ένα βήμα στη στείλη με το αντίστοιχο σύμβολο χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε πόρους. Σε ορισμένες περιπτώσεις χάνουμε το προαιρετικό μπόνους. Η στήλη της επιστήμης φέρνει επίσης κάρτες Tapestry, γκρι κτίρια που αυξάνουν τον πληθυσμό και πρόοδο σε άλλες στήλες.
Τεχνολογία
Εδώ, οι παίκτες λαμβάνουν κυρίως κάρτες τεχνολογίας οι οποίες κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μπορούν να αναπτυχθούν και στη συνέχεια να κερδίσουν μπόνους και πόντους νίκης. Υπάρχουν επίσης πλεονεκτήματα σε οποιοδήποτε κτίριο προαναφέραμε και δίνετε η δυνατότητα να τοποθετηθούν κίτρινα κτίρια που παράγουν εισόδημα. Εάν καταφέρετε να φτάσετε στο επίπεδο δώδεκα, μπορείτε να επιλέξετε μια άλλη στήλη και αυτή θεωρείται μετά ολοκληρωμένη.Στρατιωτική
Αυτή η στήλη καθιστά δυνατή την κατοχή ακάλυπτης επικράτειας. Κατά την τοποθέτηση των φυλακών, δύο ζάρια είναι τυλιγμένα και ένα από τα αποτελέσματα μπορεί να ληφθεί ως μπόνους. Μπορούν επίσης να κατακτηθούν περιοχές στις οποίες το φυλάκιο ενός συμπαίκτη στέκεται ήδη, αυτό χτυπάει. Κόκκινα κτίρια είναι επίσης χτισμένα στο μπαρ, η οποία αυξάνει τον πόρο του πολιτισμού.
Η πρωτεύουσα
Η πρωτεύουσα δημιουργείται σταδιακά τοποθετώντας κτίρια. Η διαθέσιμη περιοχή ονομάζεται διαφορετικά για κάθε παίκτη (βουνά, έρημο, λειμώνες ...), αλλά διαφέρει μόνο στη διάταξη των μη χρησιμοποιήσιμων περιοχών. Τα κτίρια πρέπει να τοποθετηθούν στο τοπίο σαν ένα μικρό puzzle. Εάν συμπληρωθεί ένα μικρό τεταρτημόριο, υπάρχει μια πρώτη ύλη. Πλήρεις γραμμές ή στήλες δίνουν κατά τη φάση αξιολόγησης πόντους νίκης
Πότε τελειώνει ο γύρος;
Οι παίκτες παίζουν μεμονωμένους γύρους. Ένας γύρος τελειώνει όταν κάποιος εξαντλήσει τους πόρους ή θέλει να τους αποθηκεύσει. Όποιος αποφασίσει πρώτος να ξεκινήσει μια νέα εποχή παίρνει μπόνους πρώτες ύλες. Στη συνέχεια ακολουθεί η φάση εισοδήματος.
Φάση εισοδήματος
Τώρα ενεργοποιείται η μοναδική ενέργεια κάθε παράταξης και μπορεί να πραγματοποιηθεί (εάν πρέπει να ενεργοποιηθεί). Στη συνέχεια, τοποθετείται μια κάρτα «Tapestry» στο παιχνίδι. Αυτό δείχνει από την μία σε ποια εποχή βρίσκετε κάθε παίκτης και ταυτόχρονα δίνει ένα μπόνους για την επόμενη εποχή. Τα πιθανά μπόνους είναι ότι ένας παίκτης έχει τη δυνατότητα να συλλέγει αμέσως πόντους νίκης ή ότι ένας παίκτης δημιουργεί πόντους σε μία από τις στήλες και πολλά άλλα.
Στη συνέχεια, μπορεί να αναβαθμιστεί μία από τις κάρτες τεχνολογίας. Οι κάρτες έχουν δύο επίπεδα και πρέπει να αναπτυχθούν δύο φορές για να φτάσουν στο δεύτερο επίπεδο. Αλλά το πρώτο στάδιο φέρνει επίσης ένα μπόνους.
Το εισόδημα λαμβάνεται στο τέλος. Αυτό αυξάνετε στο παιχνίδι ξεκλειδώνοντας τα πεδία στα οποία τοποθετούνται τα κτίρια. Εκτός από τους πόρους, καταγράφονται αμέσως και οι πόντοι νίκης που παράγονται.
Το παιχνίδι τελειώνει μετά την τέταρτη εποχή και όλοι επιτρέπεται να ολοκληρώσουν την τέταρτη εποχή.
Το υλικό του παιχνιδιού
Όπως φαίνεται στις εικόνες, η παραγωγή του TAPESTRY είναι εξαιρετικά καλή. Τα κτίρια είναι υπέροχα και βαμμένα ήδη από την παραγωγή. Τα ταμπλό είναι επικαλυμμένα με πλαστικό, οι κάρτες εμφανίζονται μόνο μία φορά στο παιχνίδι εκτός από λίγες και είναι φανταστικά εικονογραφημένες. Τα πλαστικά κτίρια φαίνονται διαφορετικά και τα πάνελ του παίκτη είναι κατανοητά σχεδιασμένα.
Το παιχνίδι παίζεται από 1-5 παίκτες, διάρκεια παρτίδας περίπου 120-λεπτά και συνιστάται για ηλικίες από 13+ ετών
Σχεδιαστής: Jamey Stegmaier
Εικονογράφος: Andrew Bosley, Rom Brown
Εκδότης: Stonemaier Games
Μπορείτε να αγοράσετε το παιχνίδι ΕΔΩ